lørdag 31. juli 2010

Sendte noen meg energi i går?!?!

Vel, jeg har iallefall litt mer energi i dag, så nå har jeg begynt min kreative dag :-)

Snakket med pappa på telefonen i dag, siden jeg er tilbake i Oslo. Og han hadde dessverre hatt en dårlig natt, og nattevakten hadde vært der 3-4 ganger :-( Hadde jeg bare kunnet gjort noe for han!!

Nå er det broder'n som passer på han, og det går bra. Tror pappa syns det er litt godt å ikke ha meg over seg hele tiden, fordi jeg maser jo så fryktelig på dette med å drikke nok. Får håpe at broder'n gjør det samme, fordi det er jo det viktigste han får i seg om dagen. Mat er ikke så viktig, sier legene. Det er drikke som er nødvendig...

Nå er det ei uke til jeg skal tilbake, dersom jeg klarer å vente så lenge. Jeg syns det blir mye å være borte fra han ei hel uke, men vi må bare bytte på å passe på han. Ellers går vi i kjelleren alle mann. Og det gagner hverken han eller oss...

Ellers så har jeg gått i en sånn ikke-tenke-så-mye-modus om dagen, og tar bare en dag av gangen. Skjønner vel egentlig ikke hvor styrken kommer i fra, men nå har jeg blitt helt omvendt av det jeg var... Griner ikke noe om dagen, og bare får unna det jeg må gjøre! Litt rart, siden jeg har grått så mye tidligere...! Hva skjer egentlig?!?!?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar