torsdag 15. juli 2010

Hjemkomst....

Da har pappa kommet hjem igjen!

Det var litt usikkert om han kunne få komme hjem i dag, siden han følte at det ene kateteret ikke var helt på plass. Det var det derimot, så da ble hjemturen satt til i dag :-) Infeksjonen er gått såpass ned de siste dagene, så det er nå forsvarlig å ha han hjemme. Men han må fortsette med antibiotikaen i enda en uke...

Heldigvis så har vi veldig god hjelp av hjemmesykepleien nå, og også nattvaktene. Det ene drenet må skyldes 6 ganger i døgnet, så det er mye å passe på.

Jeg føler meg sikrere i denne situasjonen nå også, og det å ha pappa hjemme er en god følelse. Redselen er borte, og jeg føler jeg fikser dette mye bedre nå. Litt tryggere å ha samboer'n her, men noen ganger så går bare ikke det. Og da får jeg bare ta fatt i oppgavene alene sammen med hjemmesykepleierne.

I kveld har vi hatt en sykepleier-student her, og det funket vel bra. Hun var litt usikker i tingene, men det går seg nok til det også! Vi er generelt sett veldig fornøyd med sykepleierne som kommer hit. Alle tar godt vare på pappa, og det er jo det som er det viktigste :-)

Så nå er det bare å håpe på at natten blir rolig, og at det ikke blir sånn at vi ikke får noe søvn. Søvn er viktig for at dagen skal fungere bra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar