lørdag 17. juli 2010

Litt "fri"...

...eller hva man nå kaller det! Iallefall så har jeg noen dager i Oslo nå, og det er veldig deilig. Føler at jeg har hatt et slør foran øynene de siste dagene, og at jeg bare kan sove og sove.

Pappa kom hjem på torsdag, og fikk 2 netter hjemme. Nå er han på sykehuset igjen, fordi nattvakten mente at det har blitt tett. Noe jeg ikke helt forstår, siden det fremdeles kommer litt. Men allikevel godt at det sjekkes nøye opp!

Planen er observasjon til i morgen, og la sykepersonell med kompetanse skylde igjennom drenene i et døgn. Det er nemlig litt ymse kompetanse nå i ferietiden blant de som kommer hjem til pappa tydeligvis. I natt hadde faktisk en av dem spurt pappa om hvordan de skylte igjennom... Det burde ikke skje!!

Jeg forstår jo at hjemmesykepleierne også må ha ferie, men jeg blir litt skuffet over manglende kompetanse. Sykehuset skulle iallefall ta dette med dem, og kanskje få økt kompetansenivået deres litt. Eller i det minste få frem at det er viktig at folk som kan det må å gjøre det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar